ร่วมงานกับเรา
เราเชื่อในวัฒนธรรมแห่งการเติบโตและการพัฒนาอย่างไม่สิ้นสุด
เราลงทุนในการเติบโตทางวิชาชีพของทีมงานผ่านกระบวนการสรรหาที่โปร่งใสและยุติธรรม เพื่อให้แน่ใจว่าเราจะคัดเลือกเฉพาะผู้สมัครที่มีคุณสมบัติเหมาะสมที่สุดสำหรับแต่ละบทบาทเท่านั้น เรามุ่งเน้นการพัฒนาพนักงานของเราไม่ได้หยุดลงเมื่อได้ร่วมงานกัน เราให้ความสำคัญกับโอกาสการฝึกอบรมเพื่อช่วยให้ทีมงานพัฒนาทักษะอย่างต่อเนื่องและก้าวหน้าในอาชีพการงาน
ที่ Rabbit Holdings ค่าตอบแทนที่เป็นธรรมคือเป็นปัจจัยสำคัญในการรักษาพนักงานและสร้างความพึงพอใจ เราพิจารณาค่าตอบแทนของเราจากทั้งการประเมินผลการปฏิบัติงานรายบุคคลและผลงานโดยรวมของบริษัท ตลอดจนสภาวะเศรษฐกิจ เพื่อให้มั่นใจว่าทีมงานจะรู้สึกถึงคุณค่าและได้รับรางวัลสำหรับผลงานของพวกเขา
การลงทุนเพื่อการเติบโตอย่างมืออาชีพและความเป็นอยู่ที่ดีของทีมงานเป็นสิ่งสำคัญสำหรับความสำเร็จ ซึ่ง Rabbit Holdings ให้ความสำคัญเป็นอย่างยิ่ง
มาเป็นส่วนหนึ่งของทีมงานของเรา
และเป็นส่วนหนึ่งของบริษัทที่ให้ความสำคัญกับการเติบโตและการพัฒนากันเถอะ
ตำแหน่งที่เปิดรับสมัคร
หากต้องการข้อมูลเพิ่มเติมและเติบโตในอาชีพของคุณกับเราโปรดส่งอีเมลมาที่ recruit@rabbitholdings.co.th
หน้าที่ความรับผิดชอบ
- Review for 3-way match invoices from suppliers, contractors or other creditors and attach with proper Purchase Order and Purchase Requisition.
- Review correctness of expense/assets account record in purchase requisition before further process.
- Check on creditor’s terms and conditions for payment before submission to VP accountant for further approval.
- Review Accounts Payable and Payment Voucher transaction.
- Ensure proper control on Accounts Payable Voucher, Payment voucher and Cheque.
- Prepare monthly report of withholding tax and submission to the Senior accounting manager.
- Prepare monthly accounting closing and balance sheet reconciliation/detail.
- Review and monitor Fixed Asset accounting.
- Keep and organizes proper filing system for payment processes.
- Other jobs as assigned by CFO or Senior manager.
คุณสมบัติ
- Bachelor’s degree in accounting or higher
- 5 years or over experiences in account of finance department
- Can do attitude, strong problem solving skill
- Can work in a dynamic environment
- Good command of English and computer literature
- SAP knowledge would be an advantage.
หน้าที่ความรับผิดชอบ
- Maintain and develop various financial models for supporting the investment deal and company value.
- Prepare/Develop Cash Flow Projection and forecast performance.
- Analysis the pro & con of the investment projection.
- Analysis and keep tracking the key operational stats and key financial figures of the investment project.
คุณสมบัติ
- Bachelor/Master degree of Business Administration in Accounting or Finance
- At least 5 years of experiences in Accounting or Finance works
- Strong MS Excel skills, financial modeling expertise
- Good command of English
- Good interpersonal skills Able to work independently and under pressure
หน้าที่ความรับผิดชอบ
- Analyze financial results and provide a comprehensive financial analysis report.
- Evaluate financial performance by comparing and analyzing actual results with plans and forecasts.
- Monitor and review accounting transactions to ensure the accurate and timely completion of all activities.
- Ensure adherence to professional accounting standards, following TFRS, IFRS, and local GAAP.
- Coordinate with external auditors for quarterly financial statements reviews and annual audits.
- Collaborate with management and cross-functional teams on complex accounting issues.
- Develop a Power BI dashboard.
- Undertake ad-hoc reporting and analysis projects.
- Recommend and implement improvements to business processes.
- Encourage experience in financial services.
คุณสมบัติ
- Bachelor's degree or higher in accounting.
- Minimum of 5 years of experience in auditing services and/or accounting operations.
- Experience in Big 4 audit firms, financial services, or multinational companies would be a plus.
- Advanced Excel skills and familiarity with MS Office are required.
- Experience in using the SAP system and Power BI is considered an advantage.
- Familiarity with financial modeling and dealing with large amounts of data/ database skills will be a plus.
- Business fluency in English.
หน้าที่ความรับผิดชอบ
- Ensure accuracy and timely for tax filing of VAT, VAT apportionment, SBT, WHT, CIT etc.
- Leading and analyzed tax planning on the company's portfolio or investment, including supporting information with related divisions.
- Keep filing tax documents and tax reports according to tax legislation.
- Analyse all transactions and recommend efficient responses to all tax inquiries.
- Ensure correctness of accounting entry for tax transactions and reconciliation for the appropriate outstanding balance.
- Provide data and supporting documents for tax audit.
- Complete Transfer pricing documentation and filing TP disclosure.
- Assist Accounting Director on ad hoc assignments.
คุณสมบัติ
- Bachelor's degree or higher in Accounting.
- Minimum 7-9 years of experience in tax compliance, tax filing, and tax accounting or auditing services.
- Tax Auditor (TA)/Certified Public Accountant (CPA) is an advantage.
- Strong understanding of VAT, SBT, WHT, and CIT and accounting entry including reconciliations.
- Strong analytical skills.
- Business-oriented mind with self-confidence.
- Good interpersonal skills and a team player.
- Good communication skills.
- Business fluency in English.
- Strong work ethic, interpersonal skills, proactive and sense of commitment.
หน้าที่ความรับผิดชอบ
- Knowledge of TFRS16, Experience working in fixed asset, Account payable and related taxes.
- Control and monitor the accounting transactions to ensure that all activities are completed accurately and on time.
- Responsible for balance sheet reconciliation and balance sheet review.
- Review and analyze financial results and provide financial analysis report.
- Assure conformity with professional accounting standards and best practices in accordance with Thai GAAP and IFRS.
- Work with and assist external auditors regarding the quarterly financial statement reviews and an annual audit.
- Collaborate with management and cross-functional team on complex accounting issues.
- Recommend and improve business process.
- Coordinate with the external audits.
- Ad-hoc reporting and analysis projects.
- Advise team members on accounting practices and ensure compliance with GAAP.
- Assist in tax planning of the group.
- Encourage experience in financial services.
คุณสมบัติ
- Bachelor’s degree or higher in accounting.
- Minimum 3-5 years of experience in accounting operation or minimum 5 years of experience in auditing services.
- Experience in Big 4 audit firms / financial services / Multinational companies would be a plus.
- Experience using the SAP system would be an advantage/a plus.
- Advanced Excel skills required and knowledge of MS Office and Power BI.
- Business fluency in English.
หน้าที่ความรับผิดชอบ
- Daily and Weekly SAP Outstanding issue/change/request status Reporting
- Understanding of business processes across various modules (e.g., Finance, Sales, Supply Chain).
- Ability to translate business requirements into technical solutions.
- Troubleshooting skills to identify and resolve issues related to SAP HANA.
- Provide system support and end-user training.
- Document SAP processes and present progress reports.
- Ensure compliance with industry regulations.
คุณสมบัติ
- Bachelor's degree or higher in Business Computer, Computer Science, Computer Engineering, IT a related field
- Experience in SAP process customization in FI, CO, MM, FM or PS etc
- Excellent communication skills in English
- 3 Year experience in SAP S/4 HANA environment